wtorek, 30 grudnia 2014

szaleństwo wyprzedaży jesień/zima 2014

Dwa razy w roku koniecznie należy wybrać się na szaleństwo zakupów do sieciówek. Pierwsze zakupy należy zrobić w czerwcu, kiedy pojawiają się wyprzedaże kolekcji wiosna/lato , a drugie właśnie teraz, na przełomie grudnia i stycznia, bo właśnie teraz wyprzedawane są ciuchy z kolekcji jesień/zima.
I tak o to możemy kupić skórzane botki w cenie 179 zł , czy ocieplaną ramoneskę za 100 zł. Ale to nie wszystko. Mamy wiele możliwości. Nie musimy kupować ciuchów, które założymy dopiero przyszłej zimy. Sklepy oferują nam masę przepięknych sukienek, koszul czy dżinsów, które w naszej szafie goszczą cały rok.
I o to właśnie chodzi w  magii wyprzedaży :).
ALE! pamiętajmy o tym, że i tutaj pojawia się wiele haczyków, na które łatwo się złapać.
Często ceny ubrań, które pojawiają się w sklepach przed świętami są zawyżane.Upewnijmy się, że ubranie które chcemy kupić jest na pewno warte swojej ceny:).
Z własnych błędów mogę wywnioskować, że często wielki napis PRZECENA namawia mnie na zakup czegoś, co po dwóch noszeniach zostanie spakowane do wielkiego wora i wyniesione gdzieś na strych (gdzie moje silna wola?).
Już nie raz kupiłam spódniczkę za 15zł czy koszulkę za 10zł , których tak naprawdę potem nie założyłam, bo po prostu nie pasowały do mojej garderoby.
Dlatego przed zakupem warto jeszcze raz zerknąć na wybraną przez nas rzecz i zastanowić się, czy w ogóle skompletujemy ją z resztą naszych ubrań i dodatków, które czekają na nas w domu.

Poniżej kilka perełek, które znalazłam w sklepach online :).


Stradivarius -179,99pln

 Stradivarius - 179,99 pln

 Zara - 399 pln

Bershka - 39,90 pln

 Zara - 199 pln
 Mango - 79,90 pln
Zara - 99,90pln

Stradivarius - 69,99pln

 Bershka - 109 pln
 Bershka - 99,90 pln

Zara - 249 pln

 Stradivarius - 44,90pln
Stradivarius - 49,90 pln
 Pull&Bear - 49,90 pln
Bershka - 44,90pln


A co Wam udało się kupić na wyprzedażach i za ile?

2 komentarze:

  1. Dokładnie tak. Trzeba rozsądnie wybierać się na wyprzedaże nie dając się zwieść przeceną. Ja troszkę zakupiłam ale najbardziej cieszę się z białego płaszcza z orsay który kupiłam za jakieś 120 zł a kosztował niecałe 290.
    świetne futerko i biała torebka również bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie irytuje jak oglądam sklep internetowy, wybiorę sobie kilka rzeczy dla siebie a później jadę do sklepu, bo jest wyprzedaż i nie mogę ich znaleźć haha :D ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń